Pages

Sabtu, 16 Mac 2013

Untungnya Mendapat Isteri Prihatin.

Nampaknya bertuahnya saya kerana isteri saya sanggup menempah Pavlova dari rakannya (cikgu) di sekolahnya untuk meraikan hari lahir saya pada tahun ini. Memang nampak istimewa pula tahun ini berbanding tahun sebelumnya. Tambahan pula isteri saya sanggup membeli lebihan kek untuk rakan-rakan sekerja untuk meraikan hari yang ditunggu-tunggu. Memang berkat doa dan restu ibu saya yang sentiasa mendoakan kebahagian kami dan memanjangkan jodoh kami walaupun ada ketika ada pasang surutnya hubungan suami isteri. Mudah-mudahan isteri saya menjadi isteri yang menyayangi diri saya dan menjadi lebih solehah. Amin. Kepada rakan-rakan terutama di Facebook, saya mengucapkan terima kasih atas ucapan anda dan juga sokongan kepada saya selama ini. Semoga umur kita panjang dan hidup kita lebih bereeti serta diberkati Allah.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...