Pages

Sabtu, 11 Februari 2012

Hari Bertemu Pelanggan.

Salam untuk semua pengikut blogspot yang begitu setia dan rakan-rakan dari Facebook, Twitter, Myspace, Nuffnang dan lain-lain dan selamat berhujung minggu dengan keluarga dan rakan-rakan yang lain. Nampaknya hari ini memang begitu istimewa bagi saya menemui pelanggan-pelanggan yang telah saya jemput secara khas sebelum ini dan berpeluang menerima hadiah dari saya. Yang penting mereka dapat dirai dengan begitu baik sekali dengan membuat pemeriksaan klinikal khas untuk mereka. Sekali-sekala memang bagus kita merancang dahulu sebelum membuat apa-apa program yang boleh memberi manfaat yang berguna kepada pelanggan sambil menerangkan produk-produk yang sesuai untuk mereka. Sebagai contoh jika mereka mengalami obesiti berpenyakit, sudah tentu staf akan menerangkan punca-punca obesiti berlaku dan seterusnya mereka akan mengesyorkan produk-produk yang sesuai untuk dimakan atau diminum oleh pelanggan mereka dengan sukatan yang betul disamping kaedah-kaedah yang perlu diterapkan. Kebanyakkan pelanggan memang berani bertanyakan banyak soalan kepada staf dan staf akan memberikan jawapan yang lebih bernas serta memberikan kerjasama yang begitu baik sekali. Memang seronok bila berjumpa ramai pelanggan yang berminat untuk mengunjungi premis perniagaan kami. Saya dan rakan-rakan yang lain sudah bersedia dengan membaca artikel-artikel kesihatan yang berkaitan dan akan menerangkan sebaik kepada pelanggan yang sudah dijemput secara khas. Semoga program hari bertemu pelanggan dapat diteruskan dari masa ke semasa untuk merapatkan lagi hubungan staf dengan pelanggan yang setia memberi sokongan penuh.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...