Pages

Rabu, 28 Mac 2012

Fenomena Angry Bird Melanda Di Dataran Pulau.

Semalam bila saya berjalan-jalan di karnival yang baru berlangsung di Dataran Pulau bersama isteri dan anak, kebanyakan peniaga disitu rata-ratanya menjual produk Angry Bird kepada pengunjung-pengunjung sebagai tarikan. Memang benarlah rakan saya di Facebook yang mengatakan zaman sekarang ini, fenomena Angry Bird pasti berlaku di mana-mana tempat di Malaysia. Seolah-olah karektor kepala burung yang sedang marah sudah pasti menjadi popular pada masa ini. Baru-baru ini kita mengetahui tentang Angry Gran yang meletup di beberapa buah negara yang lain dan masih baru di Malaysia. Ramai yang meminati permainan Angry Bird yang sudah pasti melegakan tekanan perasaan atau stress di tempat kerja. Puaslah juga saya mengelilingi karnival yang akan berakhir pada 2 April ini dan sempatlah isteri saya membeli mainan Angry Bird untuk anak saya yang semakin membesar. Pada tahun ini, karnival Mersing dibuat di atas padang rumput dan tempat letak kereta dan ini menyenangkan pengunjung meletak kenderaan di tepi jalan-raya. Bagi rakan-rakan di luar sana, jom datang ke sini selain outing bersama rakan-rakan ke tempat menarik di Mersing!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...