Pages

Selasa, 27 Mac 2012

Menjamu Selera Di Kafe Baru Di Mersing.

Salam buat rakan-rakan blogspot yang begitu setia, rakan-rakan Facebook, Myspace, Twitter, Nuffnang dan Gengblogger. Selamat menjamu selera makan tengahari bersama rakan-rakan dan juga keluarga. Lama saya tidak menaip dan mengeposkan entry terbaru di blogspot ini. Maklumlah sibuk sedikit dengan keluarga dan juga kerjaya yang semakin berkembang dengan begitu baik sekali. Baru-baru ini ada kafe terbaru di Mersing, jadi saya tidak sempat untuk mencuba hidangan terbaru pada hari pembukaannya disebabkan saya bergegas pulang ke Muar pula. Dengar macam meriah juga sambutannya pada hari pertama dan sayapun ada bercadang ingin datang singgah ke kafe Haras* yang baru dibuka dan bertentangan dengan restoran makanan segera Marrybrown. Nampaknya saya tak semena-mena ternampak seorang krew yang lengkap memakai apron dan krew tersebut memberi layanan yang begitu mesra sekali. Sesekali mencuba lauk-pauk yang betul-betul menaikkan selera makan tengahari hari ini. Bukan sekadar menjual sarapan pagi dan nasi campur, ada juga roti bakar yang boleh dijadikan makanan petang bersama rakan-rakan. Hargapun memang berpatutan dan sudah tentu saya ingin singgah lagi di kafe yang baru dibuka ini. Rasanya tak rugi menjamu selera disini bersama keluarga dan rakan-rakan sekerja yang lain.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...