Pages

Ahad, 4 Disember 2011

Memberi Kalendar 2012 Kepada Pelanggan.

Pada penghujung tahun ini, ada syarikat-syarikat dan permis-premis perniagaan sudah mula mengedarkan kalendar-kalendar tahun 2012 kepada pelanggan-pelanggan mereka. Ini merupakan satu nilai tambah kepada syarikat atau premis perniagaan yang mengutamakan pelanggan mereka untuk mengelakkan pelanggan beralih ke tempat lain. Dengan memberikan kalendar kepada pelanggan, pelanggan akan berasa dihargai dan setia untuk membeli barangan di premis perniagaan tersebut. Bukan mudah untuk mengekalkan hubungan yang rapat dengan pelanggan, yang penting kita yang terlibat di bahagian retail, pasaraya dan sebagainya seharusnya peka kehendak dan keselesaan pelanggan. Ada premis yang menyediakan kalendar poket, kalendar meja atau diari untuk pelanggan tetapnya dengan rekaan yang menarik dan lebih profesional. Malah ada juga premis yang menetapkan pembelian yang melebihi nilai yang diberi, pelanggan dapat kalendar secara percuma. Dengan keadaan "win-win situation" sebegini dapat memberi keuntungan kepada premis perniagaan dan faedah kepada pelanggan.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...