Pages

Sabtu, 31 Disember 2011

Tahun 2011 Tahun Yang Perlu Diingati.

Nampaknya ada tinggal sejam lebih kita akan menyambut tahun baru. Memang tidak dapat dinafikan tahun 2011 begitu istimewa untuk diingati kerana banyak peristiwa yang saya lalui. Adakala tuah menyebelahi saya dan adakala nasib yang kurang baik juga saya tempuhi dalam tahun 2011. Kita tak akan lupa kesan bencana yang menimpa di Jepun sehinggakan menjejaskan saya memperolehi barang dari Jepun dan tidak dapat memenuhi permintaan pelanggan. Tahun ini juga saya mendapat lebih ramai kenalan baru dalam hidup saya dan saya takkan sia-siakan harapan mereka dengan perkhidmatan yang lebih baik lagi pada masa akan datang. Bukan senang kita ingin memuaskan hati semua orang. Adakala keputusan saya dalam tahun ini mengecewakan pihak lain. Mungkin bukan rezeki saya disitu. InsyaAllah pada tahun baru ini, saya akan mencuba perkara-perkara baru dan memberikan yang terbaik kepada semua pihak. Alhamdullillah, selesai sudah cek stok penghujung tahun 2011 dengan jayanya dan mengharapkan pengiraan cek stok lebih baik pada tahun hadapan. Mudah-mudahan tiada lagi masalah dari segi kehilangan stok, masalah rekod, masalah pembayaran di kaunter, masalah binatang perosak dan sebagainya. Tahun 2011 mengajar saya mengetahui selok-belok bagaimana untuk membeli rumah secara lebih jelas lagi, pembelian insuran dan juga cara berunding dengan broker-broker rumah di Mersing. Semoga apa yang saya pelajari dalam tahun 2011 dapat memberikan kekuatan bagi saya untuk menempuh cabaran-cabaran baru dalam tahun 2012.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...