Pages

Khamis, 31 Mac 2011

Berani Membuat Perubahan Untuk 2011.

Nampaknya 2011 memberi tamparan yang hebat kepada saya untuk melakukan sesuatu perubahan yang begitu besar dan menuntut saya bekerja lebih keras untuk pergi jauh dalam bidang perniagaan ini. Mungkin dengan semangat yang sedia ada dan sokongan rakan-rakan seperjuangan dapat memberi suatu suntikan yang begitu baik untuk berdepan pelbagai cabaran yang menanti dalam tahun ini. Sememangnya saya tidak boleh leka dan mudah berasa dalam zon selesa dalam bidang ini. Saya rasa perlu keluar dari kepompong yang menyekat saya untuk pergi lebih jauh dalam bidang perniagaan. Bukan mudah seseorang peniaga untuk melangkah lebih jauh tanpa bimbingan rakan-rakan yang lebih berpengalaman dalam bidang ini. Saya rasa perlu membuat sesuatu untuk mengelakkan perkara yang tidak diingini berlaku pada masa akan datang. Dalam dunia yang lebih mencabar dan sentiasa pantas, kita perlu cepat belajar dan mempunyai sifat berdaya saing dengan pesaing-pesaing yang lain.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...