Pages

Isnin, 2 Ogos 2010

Sihir

Tak sangka dunia semakin canggih & moden, masih ada juga orang yang suka menggunakan sihir untuk kepentingan diri. Memang akupun ada terkena sihir menyebabkan tangan aku rasa dipasung dan badan berasa panas sehingga kerja aku terjejas teruk. Alhamdulillah ada kawan yang membantu aku dengan memberi ayat-ayat Al-Quran yang sesuai untuk pelindung diri.Pada malam nifsu sya'ban, aku membaca 3kali surah Yassin. Esoknya, bila aku terbangun dari tidur, aku tercium bau busuk yang keluar dari badan aku dan aku pulih seperti biasa. Sememangnya solat 5 waktu itu penting supaya kita tidak terkena sihir. Sebelum keluar pergi ke tempat kerja, aku amalkan bacaan surah 4 kul & doa pelindung diri. Elakkan makan makanan yang diberi oleh orang yang kita tidak kenali. Semoga anda dapat manfaat apa yang aku ceritakan dalam blog ini.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...