Pages

Isnin, 19 September 2011

Jamuan Hari Raya Di Tempat Kerja.

Salam untuk para pembaca yang dihormati. Memandangkan syawal akan melabuhkan tirainya tidak lama lagi, jadi InsyaAllah dalam minggu ini saya bersama rakan-rakan sekerja akan menjemput pelanggan-pelanggan datang ke jamuan hari raya di kedai farmasi. Kalau raya tahun lepas kami menyajikan para pelanggan kami dengan roti jala, mee goreng dan kueh raya. Pada tahun ini, InsyaAllah lebih istimewa sedikit dengan menyediakan sate kepada pelanggan yang sentiasa memberi sokongan kepada kami selama ini. Memang seronok bersama pelanggan yang menghadiri jamuan hari raya di kedai kami pada tahun lepas. Pada minggu ini juga rakan-rakan saya yang bekerja sebagai polis juga mengajak kami menghadiri jamuan hari raya di bahagian hadapan balai polis. Sudah pasti meriah macam tahun lepas. Cuma saya terlepas peluang menghadiri jamuan hari raya di balai polis Mersing pada tahun lepas. Kalau tahun ini sempat juga saya singgah Maybank, Mersing yang menyediakan jamuan hari raya untuk pelanggan mereka. Memang sedap makanan dan minuman yang mereka sediakan dan diharap mereka dapat mengadakan jamuan hari raya yang lebih meriah pada tahun depan. Saya mengharapkan jamuan hari raya di kedai farmasi pada tahun ini membuahkan hasil kejayaan yang lebih bermakna dengan bantuan dan sokongan kerjasama yang begitu padu dari rakan-rakan sekerja.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...