Pages

Sabtu, 24 September 2011

Kaya Dengan Makanan Dan Minuman.

Salam untuk para pembaca yang dihargai. Alhamdulillah akhirnya sempurna juga majlis jamuan hari raya di kedai tempat saya bekerja ini pada sebelah petang semalam. Tak sangka ramai juga yang datang terutama rakan-rakan dari Jabatan Maritim, Bank Islam dan Maxis. Banyak juga makanan seperti sate, meehon, popiah kering, mee goreng, kueh raya dan banyak lagi. Sampaikan saya tak termakan-makan sebab kekenyangan. Ditambah pula saya menghadiri jamuan yang dianjurkan oleh balai polis Mersing. Memang banyak juga juadah-juadah yang disediakan oleh kakitangan balai polis Mersing. Yang saya tak dapat lupa sudah pasti udang harimau yang dibakar dan juga nasi kerabu beserta ikan aya. Memang sedap dan ramai juga orang yang singgah untuk menghadiri jamuan di balai polis tersebut. Pada hari semalam merupakan hari yang sudah pasti ditunggu-tunggu oleh para pelanggan kami. InsyaAllah tahun hadapan saya dan rakan-rakan akan membuat jamuan Hari Raya yang lebih bermakna untuk para pelanggan yang setia dengan kami.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...