Pages

Sabtu, 15 Oktober 2011

Berangkat Ke Tanah Suci.

Salam untuk pengikut blog yang sporting dan semoga hidup anda lebih ceria bersama dengan rakan-rakan dan keluarga pada hujung minggu ini. Sudah lama saya tidak mengemaskinikan blogspot saya kali ini setelah menghantar kedua ibubapa saya yang telah berangkat ke tanah suci. Alhamdulillah, akhirnya mereka selamat sampat di Jeddah dengan menghubungi saya pada sebelah malam. Memang terharu apabila mereka ingin melepasi garis biru tersebut sambil melambai-lambai kepada mereka di Lapangan Terbang Senai, Johor. Bermacam-macam gelagat keluarga yang ingin menghantar jemaah haji. Ada yang makan beramai-ramai dengan duduk bersila dengan membawa makanan sendiri dan ada yang mengambil gambar kenang-kenangan dengan jemaah haji yang akan bertolak ke Jeddah pada sebelah tengahari. Memang perasaan itu tidak sama sewaktu saya menghantar isteri saya di situ. Hanya doa ke atas ibubapa saya yang dapat mendekatkan lagi hubungan saya dengan mereka walaupun jauh beribu-ribu batu.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...